4. NEOTIPP:

 
Hogyan kerüljünk előrébb a GOOGLE találati listájában weboldalunk szövegének átfogalmazásával?
Honlapunk és aloldalaink átfogalmazása a leginkább jellemző, releváns kulcsszavak segítségével:
Eddig a következőket néztük át:
 
Most pedig lássuk, hogyan fejleszthetjük tovább honlapunk megjelenését oldalaink szövegezésének átfogalmazásával!

Hogyan lássunk hozzá?

FONTOS EMLÉKEZTETŐ!
  • 3.NEOTIPP! Amennyiben még nem olvasta, kérjük, kezdje a RELEVÁNS KULCSSZAVAK KIVÁLASZTÁSA NEOTIPPÜNKKEL, ugyanis honlapunk szövegének átfogalmazása ezen kulcsszavak segítségével történik! Ne felejtsék, kielégítő eredményre csak akkor számíthatunk, ha a megfelelő kulcsszavakkal dolgozunk!
  • Ha meglévő honlapját szeretné átformálni, akkor nem árt, ha kiválasztott kulcsszavaival kapcsolatban tisztában van weboldala  jelenlegi elhelyezkedésével! Nézzen át a NEOTIPPEK összefoglaló oldalára, az ott feltett kérdések közül olvassa át a "Mi a legfontosabb teendő? Mivel kezdjük?" kérdést, és vizsgálja meg, hogy jelenleg a honlapja vagy annak egy adott aloldala melyik kategóriába tartozik a kiválasztott legfontosabb kulcsszavak szempontjából! Ha erről tudomásunk van, akkor ennek segítségével tudjuk majd lemérni a változásokat, hogy mindent jól csináltunk-e!
Tehát, ha fentieknek megfelelően megvan a releváns kulcsszólistánk, és ebből egy adott oldal optimalizálásához kiválasztottuk az 1-2 legfontosabb kulcsszót, akkor jöhet a weboldalunk szövegének kialakítása, amelyben nem árt, ha a következő szempontokat is figyelembe vesszük!

HOGYAN CSINÁLJAM???

NeoSoft  NEOTIPPEK  honlapunk tökéletes szövegezésének megalkotásához:
 
  • Honlapunk tartalmának mindig relevánsnak kell lennie az általunk kiválasztott kulcsszavakkal! Ne felejtsük el, hogy a kiválasztott kulcsszavakra csak akkor tudunk jó pozíciót elérni a keresőkben, ha weboldalunk szól is arról a témáról!
  • Weboldalunk és aloldalaink szövegezésének kialakítása vagy átalakítása előtt látogassuk meg az adott kulcsszóra a találati lista élén szereplő konkurens honlapokat! Ebből rengeteg ötleteket meríthetünk! 
  • Ne csak 1-2 mondatból álló oldalakat készítsünk, hanem hasznos és tartalmas információkkal törekedjünk a téma kifejtésére! Ha weboldalunk az emberek számára is fontos tartalmakat jelenít meg, akkor a keresők is minél előrébb (releváns tartalomként)  fogják megjeleníteni a találati listákban.
  • Tehát fontos szempont, hogy látogatóink számára olvasható, informatív szöveget alkossunk, mert egy kulcsszavakkal teletömött, olvashatatlan oldalról gyorsan elnavigálnak az esetleges vevőink!
  • Nagyon fontos tényező, hogy kulcsszavaink mindig ideális mennyiségben legyenek benne honlapunk vagy termék/szolgáltatás aloldalunk szövegében! Az ideális azt jelenti, hogy a szövegbe rejtett kulcsszavak száma se túl kevés, se túl sok ne legyen, vagyis nem látszódhat rajta, hogy célzottan helyeztük el benne kulcsszavainkat.
  • Továbbá arról se feledkezzünk meg, hogy a nagy verseny miatt oldalunk szövegét, vagyis a rajta lévő információkat, állandóan frissítenünk kell, mivel a Google hátrébb sorolja (vagy bünteti) a statikus, és előrébb a folyamatosan frissülő, és változatos tartalmat felmutató oldalakat!
  • Kerüljük az Adobe Flash tartalmakat! A keresők ugyanis nem tudják értelmezni és olvasni a flash animációkat.
  • Minden beillesztett képhez a honlapon készítsünk képaláírást. A szerkesztő felületen a kép beillesztésekor töltsük ki a "felirat" mezőt, amellyel egy szöveg buborék hozunk létre. Ennek segítségével látják a keresők, hogy az adott kép miről szól.
  • H1, H2, H3 tagek használata! A H# tagek a html kódban (Forráskód) vannak elhelyezve. Ezek a formázáshoz szükséges úgynevezett H1, H2, H3, H4, H5, H6 tagek. Tulajdonképpeni céljuk a kiemelés. Az oldal címét, alcímét és annak alcímét kell ilyen elemek közé írnunk. A H1 a legfontosabb, a H2 a 2. legfontosabb és így tovább. Az oldal címét érdemes például H1 tag közé írni, az alcímet pedig H2 tag közé (<h1></h1>, <h2></h2>, <h3></h3>,...). Például a Neotippek összefoglaló oldalának H1 tag-je a <h1>Neotippek</h1> és H2 tagje pedig az oldalon szereplő alcímek lennének: <h2>Fejlessze egyedül Internetes megjelenését és honlapját!</h2>, <h2>Mi támogatjuk, és NEOTIPPEK - kel segítjük Önt hétről-hétre!</h2> , <h2>Mi a legfontosabb teendő? Mivel kezdjük?</h2> , ...
  • Oldalcím/Oldalleírás/Kulcsszavak használata minden egyes fontosabb aloldal esetében! Honlapunk és aloldalaink szövegének megalkotásával egyidőben fogalmazzuk meg, és állítsuk be az Oldalcím/Oldalleírás/Kulcsszavak - at is!  1.NEOTIPP:  Oldalcím/Oldalleírás/Kulcsszavak beállítása!
 
FONTOS MEGJEGYZÉS! Az a legideálisabb, ha egy adott oldalt csak egy kulcsszóra (és annak szinonimáira) optimalizálunk, tehá,t ha megtehetjük, kulcsszólistánk minden fontosabb kulcsszavára alakítsunk ki honlapunkon külön oldalt! Az adott aloldalra vonatkozó kulcsszavak (szinonimák) közül - a Google kulcsszóválasztó eszköze, és a  3.NEOTIPP :  Releváns kulcsszavak kiválasztása! segítségével - határozzuk meg legfontosabb kulcsszavunkat!
 
Például a Neosoft Kft. esetében a honlapkészítés (szinonimaként: weblapkészítés, weboldal készítés, ...) egy külön oldalt, míg a hírlevél szoftver (hírlevél, e-mail marketing, hírlevél küldés, ...), és a webáruház (webshop, online áruház, ...) is egy teljesen külön oldalt érdemelnek!
 
NÉZZE MEG az alábbi VIDEÓT, amelyben példák segítségével is bemutatjuk egy adott honlap szövegének átfogalmazását NeoCMS rendszerünkben!

ÖSSZEFOGLALVA

  • Ha teljesen új a honlapunk, tehát az adott oldal még nem tartalmaz semmilyen szöveget, akkor a fenti  NEOTIPPEK  figyelembe vételével, próbáljuk úgy megfogalmazni oldalunk szövegét, hogy erre a kiválasztott 1-2 kulcsszóra és annak szinonimáira koncentráljunk a szöveg kialakításakor!
  • Ha honlapunk szövegét át szeretnénk fogalmazni, akkor a továbbiakban erre az 1-2 kulcsszóra koncentrálva fogalmazzuk át az adott aloldal szövegét! Nézzük meg, hogy - a szöveg olvashatóságát is figyelembe véve - hová, melyik mondatba rejthetnénk bele még az adott kulcsszót!
 
FONTOS! Honlapunk kialakítása során az oldalak jó szövegének megalkotása nem jelent egyértelmű garanciát a keresőkben való jó elhelyezkedésre! Weboldalunk optimalizálási folyamatának ez az egyik legfontosabb tényezője, de nem az egyetlen! Így kérjük ne hagyja itt abba a munkát és dőljön hátra, hanem tartson velünk jövő héten is!
Tartson velünk jövő héten is!  5. NEOTIPP :  LINKÉPÍTÉS - Hogyan kerüljünk előrébb a GOOGLE találati listájában a linképítés segítségével...